Farul promovează Constanța. Ideea inedită de marketing prin care formația de Liga 2 face reclamă orașului


Gruparea de fotbal patronată de Ciprian Marica a luat hotărârea ca, la fiecare meci, pe pieptul jucătorilor să se afle un obiectiv turistic din județ. 

Iată câteva exemple de obiective din urbea de la malul mării: Dunele Marine de la Agigea, castrul roman de la Capidava, Biserica Îngropată de la Istria sau Farul Genovez.

”Marinarii” sau ”rechinii” sunt pe locul 13 în eșalonul secund, cu 10 runde rămase de jucat. SSC Farul a legat două victorii și a lăsat în urmă locurile retrogradabile, 16-20. 

Anuțul făcut pe Facebook de Farul:
”💙 Farul promovează Constanța!

➡ Pentru a întări legătura dintre echipa F.C. Farul Constanţa şi comunitatea constănţeană, precum şi pentru a promova la nivel naţional Constanţa ca destinaţie turistică cu multiple atracţii, jucătorii vor intra pe terenul de joc la meciurile oficiale din Liga a 2-a purtând pe piept cîte un obiectiv turistic reprezentativ pentru judeţ.
➡ Sunt o mulţime de locuri deosebite în aceasta zona a ţării, lucruri cu care constănţenii, suporterii Farului, se mândresc, dar care sunt ştiute de prea puţini români.
➡ Constanţa înseamnă Marea Neagră şi Litoralul, dar şi foarte multă istorie, natura, frumuseţe. Înseamnă Dunele Marine de la Agigea, castrul roman de la Capidava sau Biserica Îngropată de la Istria la fel de mult pe cât înseamnă Farul Genovez din Constanţa”.

Post-ul Farul promovează Constanța. Ideea inedită de marketing prin care formația de Liga 2 face reclamă orașului apare prima dată în Libertatea.ro.

Citeste continuarea AICI

Citeste si

Scrie un raspuns

Adresa de mail nu va fi publicata.